Siječanj 26, 2015. nezvremensko Poduzetništvo

Upiši modul

Informacije

Cilj naprednog modula je ovladati taktikama kako bi željene fanove doveli na svoju stranicu, zainteresirali ih za svoj proizvod/uslugu te potaknuli ih na akciju.

Upoznati ćete se s glavnim pojmovima vezanim uz oglašavanje na Facebooku kao što su CTR, CPC, Edge ranka, Ads Manager, ROI, Offers…
Osim navedenog, pokazati ćemo vam kako izraditi oglas i mjeriti rezultate vašeg oglasa/kampanje.

Facebook modul01

Igor Mošič, Predavač

Vlasnik tvrtke YabadooIT Marketing

Djelatnost: savjetovanje i obrazovanje u području digitalnog marketinga

Nakon odgledanog modula, polaznik će znati:

- razumijeti pojmove Strategija i Taktika
- na koje načine može doći do organskog, viralnog i plaćenog dosega
- što je Hashtag i kako se koristi u marketingu
- objasniti pojam Copywriting
- implementirati primjere copywritinga u vlastitim objavama
- objasniti što je EdgeRank i kako funkcionira
- prepoznati i objasniti dijelove Ads Managera
- izraditi račun za oglašavanje
- objasniti pojmove CPC, CPM, MAX BID, FREQUENCY, AD REACH, IMPRESSIONS
- objasniti razliku u plaćanju između CPC I CPM modela
- razumijeti na koji način doći do manje cijene klika po oglasu
- nabrojati i prepoznati vrste oglasa na Facebooku
- pripremiti i izraditi vlastitu kampanju
- analizirati podatke u Ads Manageru
- objasniti kako funkcionira proces izrade ponude/Offers